خرید اقساطی یخچال فریزر

یخچال فریزر از وسایلی است که امروزه در تمامی محل ها از جمله منازل و محل کار دیده می شود. این محصول کاربردی دارای انواع مختلفی چون هتلی، دوقلو، ساید بای ساید و غیره است که با توجه به امکانات مختلف میتوانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید. خرید یخچال فریزر ممکن است برای برخی افراد با توجه به هزینه های گزاف امروزه، کمی مشکل ساز باشد. بنابراین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گلدن 8 امکان خرید اقساطی یخچال فریزر را برای کاربران خود فراهم کرده تا به اجرای برنامه ریزی خود برای هزینه ها یک گام نزدیکتر شوند. در ادامه با شرایط خرید و مدارک و اقدامات لازم برای این نوع خرید آشنا خواهید شد.

خرید یخچال فریزر به صورت قسطی

چه خرید یخچال فریزر چه خرید دیگر محصولات امروزه ممکن است برای بسیاری از افراد با وجود هزینه ها دشوار باشد؛ بنابراین خرید اقساطی لوازم خانگی در این شرایط می تواند یک عمل هوشمند و بسیار کارآمد باشد. اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که فروشگاه های مختلف برای ارائه امکان خرید اقساطی کالا ها برای افراد شرایط مختلف و متفاوتی را ارائه میدهند؛ بنابراین ما در گلدن 8 تصمیم گرفتیم تا بهترین، آسان ترین و به صرفه ترین شرایط خرید اقساطی یخچال را برای خریداران خود فراهم کنیم که در ادامه به توضیح این شرایط خواهیم پرداخت.

شرایط یخچال فریزر قسطی چیست؟

مهمترین شرط برای خرید اقساطی یخچال فریزر از گلدن 8 داشتن چک صیادی به نام شخص درخواست کننده است؛ با داشتن چک صیادی میزان اعتبار برای افراد مختلف متفاوت است که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت:

میزان اعتبار افراد عادی

افراد عادی دارای دسته چک صیادی می توانند 10 الی 15 درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش پرداخت، به فروشگاه بپردازند و تا سقف 10 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. این افراد میتوانند با پرداخت مبلغ بیشتری از پیش پرداخت بپردازند و کالای مورد نظرشان را تهیه کنند.

میزان اعتبار کارمندان خصوصی

کارمندان خصوصی دارای دسته چک صیادی می توانند 10 الی 15 درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش پرداخت، به فروشگاه بپردازند و تا سقف 15 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. این افراد میتوانند با پرداخت مبلغ بیشتری از پیش پرداخت بپردازند و کالای مورد نظرشان را تهیه کنند.

همچنین توجه داشته باشید که اگر شما کارمند بخش خصوصی هستید، برای دریافت اعتبار لازم است تا برگه معرفی نامه یا فیش حقوقی به عنوان یکی از مدارک ارائه دهید.

میزان اعتبار کارمندان بخش دولتی

کارمندان اداره بخش دولتی دارای دسته چک صیادی می توانند 10 الی 15 درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش پرداخت، به فروشگاه بپردازند و تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. این افراد میتوانند با پرداخت مبلغ بیشتری از پیش پرداخت بپردازند و کالای مورد نظرشان را تهیه کنند.

همچنین توجه داشته باشید که اگر شما کارمند بخش دولتی هستید، برای دریافت اعتبار لازم است تا حکم کارگزینی یا معرفی نامه به عنوان یکی از مدارک ارائه دهید.

میزان اعتبار افراد عادی با جواز کسب یا سند مالکیت

افراد عادی دارای دسته چک صیادی با جواز کسب یا سند مالکیت می توانند 10 الی 15 درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش پرداخت، به فروشگاه بپردازند و تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. این افراد میتوانند با پرداخت مبلغ بیشتری از پیش پرداخت بپردازند و کالای مورد نظرشان را تهیه کنند. همچنین لازم است بدانید جواز کسب یا سند مالکیت تنها برای رویت بوده و نیازی به گرو نزد فروشگاه نیست

مزایای خرید اقساطی یخچال فریزر

دیدگاهتان را بنویسید