خريد تلویزیون جی پلاس 65 اینچ مدل 65PQ732S

کارشناسان جی پلاس، به دلیل همکاری سابقی که با کشور کره داشتند، در تولید و ساخت محصولات خود از مشاوران این کشور، راهنمایی دریافت میکنند که همین موضوع باعث میشود تا تمامی شک‌ها و شبه‌ها در مورد کیفیت محصولات جی پلاس برطرف شود. با خرید لوازم خانگی جی پلاس علاوه بر اینکه در هزینه‌هایتان صرفه جویی می‌شود، از کالای ایرانی هم حمایت میکنید. یکی از همین محصولات میباشد که دارای قابلیتهای متنوعی‌ست. برای آشنایی با قابلیتهای برجسته این محصول که شما را برای خرید مصمم‌تر میکند، ادامه این متن را مطالعه کنید.

تلویزیون جی پلاس 65 اینچ QLED مدل GTV-65PQ732S تمامی نیاز های شما از یک تلویزیون خوب و باکیفیت را به جا آورده است. اگر قصد خرید یک تلویزیون خوب را دارید، در انتخاب این محصول شک نکنید؛ چرا که دارای ویژگیهایی چون گیرنده دیجیتالی DVBT2 بسیار پیشرفته‌تر از سایر گیرنده‌های دیجیتالی، پشتیبانی از اکثر فرمت‌های تصاویر و ویدئوها، کیفیت صفحه نمایش 4K، رابط هوشمند، پنل کیو ال ای دی، دو پورت USB، سه پورت HDMI، پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Billion Rich Color، امکان ضبط بر روی حافظه خارجی Digital Recording و Quick Mirror است.

راهنماي خريد تلویزیون جی پلاس 65 اینچ مدل 65PQ732S

براي خريد تلویزیون جی پلاس كافيست وارد سايت نفيس 24 شده و سفارش خود را ثبت كنيد. فروشگاه نفيس 24، مرجع بزرگ فروش انواع محصولات خانگي با چندين سال سابقه درخشان و انواع متخصصين و كارشناسان مجرب، تمام تلاش خود را به كار گرفته تا شما عزيزان را در جهت خريد كالاي مورد نياز خود ياری كند. اين مجموعه در فروشگاه خود، انواع مختلفي از تلويزيون و سيستم هاي صوتي را براي فروش در اختيار شما خريداران گرامي قرار داده تا با مقايسه دقيق محصولات، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

شما مي توانيد با مراجعه به سايت نفيس 24، تلویزیون جی پلاس 65 اینچ مدل 65PQ732S را انتخاب و خريداری كنيد. اين مجموعه براي جلب رضايت بيشتر مشتريان، امکان پرداخت درب منزل را فراهم كرده است. همچنين هزينه ارسال محصول براي مشتريان ساکن تهران رايگان ميباشد. همانطور که گفته شد، این تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل اندروید برای اتصال به اینترنت و نصب برنامه‌ها از گوگل پلی استفاده میکند که میتوانید تمامی برنامه‌های موجود در پوگل پلی را روی این دستگاه نصب و به راحتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید