تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50LU7230S

تلویزیون جی پلاس از تی‌وی‌های سری L کمپانی ایرانی جی‌پلاس است. این دستگاه با کیفیت مطلوب ULTRA HD و یا همان 4K به تصاویر شما جان دوباره میبخشد. سایز این محصول 50 اینچ بوده که بسیار مناسب فضاها و سالن‌های نسبتا بزرگ است. این محصول یک اسمارت تی‌وی است که به راحتی به اینترنت متصل میشود. قابلیت‌های متعدد و جذاب این دستگاه شما را شگفت زده خواهد کرد؛ برای آشنایی بیشتر با امکانات آن در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

این دستگاه از پنل LED با کیفیت +A بهره میبرد. پنل +A تضمین می‌کند که تلویزیون شما بالاترین و بهترین کیفیت تصویر را دارد. این پنل‌ها کمترین عیب و کاستی را دارند و درعین‌حال، شفاف نیز هستند. کارخانه‌های تولید تلویزیون از کیفیت +A برای پنل‌ها استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند که کاربر هنگام تماشای تصویر با هیچ نوع مشکلی مواجه نخواهند بود؛ ازجمله وجود لکه، پخش شدن نور یا رنگ در تصویر یا خراشیدگی یا ضربه دیدن پنل.  پنل‌های A+ شفاف هستند. این شفاف بودن برای تلویزیون و صفحه‌نمایش بسیار مهم و ارزشمند است.

تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50LU7230S

 مدل GTV-50LU7230S یک تلویزیون هوشمند با رابط هوشمند اندروید است. میتوانید این دستگاه را از طریق کابل شبکه و یا وایفای به اینترنت متصل کنید، وبگردی کنید، برنامه نصب کنید، بازی کنید و غیره. سیستم عامل آن نیز اندروید 9 است که میتوانید از طریق گوگل پلی تمامی برنامه‌های مورد نیاز خود را دانلود کنید. این دستگاه دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که میتوانید برنامه‌های مورد علاقه خود را روی آن نصب کنید. قابلیت نصب برنامه در این دستگاه از طریق حافظه خارجی نیز امکان پذیر است.

این محصول دارای قابلیت ماشین زمان (Time shift) نیز است. این دستگاه دارای گیرنده دیجیتال داخلی با فناوری DVB-T2 است که تمامی شبکه‌های تلویزیونی را با کیفیت HD به نمایش میگذارد. برای خرید این دستگاه میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس 24 اقدام کنید. این فروشگاه تمامی محصولات خریداری شده شما را درب منزل تحویل میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید